tag:blogger.com,1999:blog-2098633841277788488.post4361193035989032843..comments2022-04-08T02:52:10.019-07:00Comments on Barcelona Urbanitat Mobilitat Disseny: Futur de la Xarxa Ferroviària de CatalunyaLeo Gerard Funés Martínhttp://www.blogger.com/profile/08325910729513933556noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-2098633841277788488.post-91879278715055942422012-03-09T04:29:56.701-08:002012-03-09T04:29:56.701-08:00Doncs jo trobo que la connexió pl. Cat-Pg. Gràcia ...Doncs jo trobo que la connexió pl. Cat-Pg. Gràcia és lògica, de fet estic segur que des del metro de Gran Via hi deu haver més o menys el mateix tant per arribar a rodalies de Pg. de Gràcia com a rodalies de Pl. Catalunya. I d'altra banda trobo que és positiu connectar-ho.Marçalhttps://www.blogger.com/profile/06901721461761593929noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2098633841277788488.post-91172857550103791732011-12-01T08:44:01.968-08:002011-12-01T08:44:01.968-08:00trobo que fer una connexió, plç Cat. <-> Pss...trobo que fer una connexió, plç Cat. <-> Pssg. de Gràcia, es una mica absurd son dos estacións diferents i que estan bastant distans per anar d'un lloc a un altre! només pensar d'anar de L3 catalunya a Renfe Pssg. Gràcia, quina mandra! si ja la gent no fa el passadis aquell! xD<br /><br />el RETBUS es super estrany que el paralitzin si ja tenen els busos, que els vaig veure! però bé això va com va!Juna E-istohttps://www.blogger.com/profile/11442956188905620835noreply@blogger.com