Barcelona té un dèficit immens en qüestió de Rodalies. No parlaré de com de malament està la cosa, sinó que presentaré una proposta que no és pròpia, sinó de la PTP, però amb modificacions personals.
El Ministeri de Foment vol fer quelcom una mica rocambolesc, que és ampliar el ramal Cornellà - Sant Boi - Castelldefels cap a Esplugues i Zona Universitària, i baixar pel túnnel de Diagonal fins a Glòries.
Això seria un follon perquè no desencallaria els túnnels actuals, ja que només hi podria passar l'R3.
Així la nova proposta és un túnnel que sortís del futur intercanviador de La Torrassa i pujaria cap a Les Corts, on faria correspondència amb L3. La següent parada anant per la Travessera seria Francesc Macià (L8, FGC Llobregat-Anoia i Tram) o Gràcia (L6, L7, L8, FGC Llobregat-Anoia i Barcelona-Vallès). Jo aposto per Gràcia.
La següent, continuant per la Travessera seria Joanic (L4) i d'allà a La Sagrera (L1, L4, L5, L9, L10 i Rodalies).
Aquí només enllaçaria amb Rodalies en correspondència, però on tornaria a connectar amb Rodalies seria a La Sagrera TGV.
A aquest traçat s'hi podrien desviar totes les línies excepte les que passin per la Meridiana, que en un futur només seran l'R4 i l'R7, ja que R1 i R2 ja passen per Sant Martí, i l'R3 també hi passarà i enllaçarà a Montcada amb R4 i R7 pel ramal de les Aigües.
Per als que diguin que són massa estacions (que no serieu els primers) us dic:
Túnnel Catalunya:
1. La Torrassa
2. Sants
3. Catalunya
4. Arc de Triomf
5. El Clot - Aragó
6. La Sagrera TGV
Connexions: L1, L2, L3, L4, L5, L6, L7, L9, L10, FGC B-V.
Túnnel Aragó:
1. La Torrassa
2. Sants
3. Passeig de Gràcia
4. El Clot - Aragó
5. La Sagrera TGV
Connexions: L1, L2, L3, L4, L5, L9, L10.
Túnnel Travessera:
1. La Torrassa
2. Les Corts
3. Francesc Macià / Gràcia
4. Joanic
5. La Sagrera
6. La Sagrera TGV
Connexions: L1, L3, L4, L5, L6, L7, L8, L9, L10, FGC B-V, FGC L-A.
El Ministeri de Foment vol fer quelcom una mica rocambolesc, que és ampliar el ramal Cornellà - Sant Boi - Castelldefels cap a Esplugues i Zona Universitària, i baixar pel túnnel de Diagonal fins a Glòries.
Això seria un follon perquè no desencallaria els túnnels actuals, ja que només hi podria passar l'R3.
Així la nova proposta és un túnnel que sortís del futur intercanviador de La Torrassa i pujaria cap a Les Corts, on faria correspondència amb L3. La següent parada anant per la Travessera seria Francesc Macià (L8, FGC Llobregat-Anoia i Tram) o Gràcia (L6, L7, L8, FGC Llobregat-Anoia i Barcelona-Vallès). Jo aposto per Gràcia.
La següent, continuant per la Travessera seria Joanic (L4) i d'allà a La Sagrera (L1, L4, L5, L9, L10 i Rodalies).
Aquí només enllaçaria amb Rodalies en correspondència, però on tornaria a connectar amb Rodalies seria a La Sagrera TGV.
A aquest traçat s'hi podrien desviar totes les línies excepte les que passin per la Meridiana, que en un futur només seran l'R4 i l'R7, ja que R1 i R2 ja passen per Sant Martí, i l'R3 també hi passarà i enllaçarà a Montcada amb R4 i R7 pel ramal de les Aigües.
Per als que diguin que són massa estacions (que no serieu els primers) us dic:
Túnnel Catalunya:
1. La Torrassa
2. Sants
3. Catalunya
4. Arc de Triomf
5. El Clot - Aragó
6. La Sagrera TGV
Connexions: L1, L2, L3, L4, L5, L6, L7, L9, L10, FGC B-V.
Túnnel Aragó:
1. La Torrassa
2. Sants
3. Passeig de Gràcia
4. El Clot - Aragó
5. La Sagrera TGV
Connexions: L1, L2, L3, L4, L5, L9, L10.
Túnnel Travessera:
1. La Torrassa
2. Les Corts
3. Francesc Macià / Gràcia
4. Joanic
5. La Sagrera
6. La Sagrera TGV
Connexions: L1, L3, L4, L5, L6, L7, L8, L9, L10, FGC B-V, FGC L-A.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada