Aquest 26 de Juny de 2011 naixerà l'R8, la línia que anirà de Martorell a Granollers passant per Castellbisbal, Rubí, Sant Cugat, Cerdanyola UAB, Baricentro, Santa Perpètua Can Folguera, Mollet Sant Fost i Montmeló.
Seguim en la tònica de nomenclàtors enrrabassats (aquesta línia és una proposta del tripartit que havia de ser un servei de la R7),
La qüestió és que el color no se sap, jo apostava pel blau fosc, però al ser la R11 també així potser n'agafen el marró o fins i tot el rosa.
Suposo que per a senyalitzar correctament i duradora les estacions a Mollet, Montmeló i Granollers acabaran amb la conya de R2sud, R2 i R2nord, que el color de la Nord és maco, però les senyalitzacions són molt complicades. Restabliment de l'R10 i punt.
PD: Al fibal han decidit que la R7 tingui un color més clar del lila, quasi lavanda, i la R8 un color lila fosc. Al telenotícies han informat que la cosa queda així:
R1 - Ja no anirà per horaris entre Barcelona i Mataró sinó per freqüències. P.Ex. 6 minuts entre les 8:30 i les 9:30.
R2 - Tot igual, un desastre.
R3 - Reforç pel matí amb un tren L'H - Vic.
R4 - Freqüència com un metro entre L'Hospitalet i Terrassa. Absorbeix els trens de la R7 entre Sant Andreu Arenal i L'H.
R7 - Es queda en una línia ridícula entre Sant Andreu Arenal i Cerdanyola UAB. De 15 estacions a 6. Els universitaris estaràn contents amb la connectivitat.
R8 - Martorell - Granollers, ja l'he explicada. No se sap si funcionaran les estacions de Baricentro i Santa Perpètua Can Folguera.
Seguim en la tònica de nomenclàtors enrrabassats (aquesta línia és una proposta del tripartit que havia de ser un servei de la R7),
La qüestió és que el color no se sap, jo apostava pel blau fosc, però al ser la R11 també així potser n'agafen el marró o fins i tot el rosa.
Suposo que per a senyalitzar correctament i duradora les estacions a Mollet, Montmeló i Granollers acabaran amb la conya de R2sud, R2 i R2nord, que el color de la Nord és maco, però les senyalitzacions són molt complicades. Restabliment de l'R10 i punt.
PD: Al fibal han decidit que la R7 tingui un color més clar del lila, quasi lavanda, i la R8 un color lila fosc. Al telenotícies han informat que la cosa queda així:
R1 - Ja no anirà per horaris entre Barcelona i Mataró sinó per freqüències. P.Ex. 6 minuts entre les 8:30 i les 9:30.
R2 - Tot igual, un desastre.
R3 - Reforç pel matí amb un tren L'H - Vic.
R4 - Freqüència com un metro entre L'Hospitalet i Terrassa. Absorbeix els trens de la R7 entre Sant Andreu Arenal i L'H.
R7 - Es queda en una línia ridícula entre Sant Andreu Arenal i Cerdanyola UAB. De 15 estacions a 6. Els universitaris estaràn contents amb la connectivitat.
R8 - Martorell - Granollers, ja l'he explicada. No se sap si funcionaran les estacions de Baricentro i Santa Perpètua Can Folguera.
La de Baricentro i sta perpetua encara no segons el mapa que han mostrat. Però lo de la R7 St Andreu Arenal - Cerdanyola Universitat, no hauria de anar fins estació de França al menys? No dic que vagi per arc trionf i tal que saturaria poder, pero acabar a st andreu arenal? O pk no circular com deien alguns? Vilafranca-Martorell-Cerdanyola Universitat - Barcelona - Martorell - Vilafranca. Algu aixi. tot i que aixó seria provisional fins construir més vies i diferents possibilitats noves.
ResponEliminaJo faria dues semicirculars:
ResponEliminaR7 - Vilafranca - Martorell - Cerdanyola UAB - Montcada - Barcelona - L'Hospitalet
R8 - Sant Celoni - Mollet - Cerdanyola UAB - Molins - Barcelona - Estació de França