L'únic problema d'aquesta proposta és el cisellament de vies. Per tal de que es fos possible, els trens de la R8 haurian de passar de la linia de Vilanova a la de Vilafranca just immediatament abans o després d'arribar a l'estació de Sants. Això, sumat als cisellaments que ja hi ha acutalment a Hospitalet segurament causaria molts problemes
Però la gràcia que té la R8 és que és orbital i que connecta les zones metropolitanes de Barcelona, i amb el pla que proposes dificultes anar de Granollers a Vilafranca. A més, no crec que valgui la pena allargar-la fins a Sant Celoni, tinguent en compte que ja hi ha la R2, si no que és millor l'opció de Granollers-Mataró i Vilafranca-Vilanova
Si la R8 fos així, m'aniria de puta mare.. I la veritat, té més sentit que la "merda" que faràn...
ResponElimina(PD: A Rubí, no hi ha enllaç entre Rodalies de Catalunya i FGC, a no ser que es caminin aproximadament 15 minuts a pas lleuger).
buena propuesta.
ResponEliminaL'únic problema d'aquesta proposta és el cisellament de vies. Per tal de que es fos possible, els trens de la R8 haurian de passar de la linia de Vilanova a la de Vilafranca just immediatament abans o després d'arribar a l'estació de Sants. Això, sumat als cisellaments que ja hi ha acutalment a Hospitalet segurament causaria molts problemes
ResponEliminaPerò la gràcia que té la R8 és que és orbital i que connecta les zones metropolitanes de Barcelona, i amb el pla que proposes dificultes anar de Granollers a Vilafranca. A més, no crec que valgui la pena allargar-la fins a Sant Celoni, tinguent en compte que ja hi ha la R2, si no que és millor l'opció de Granollers-Mataró i Vilafranca-Vilanova
ResponElimina