dilluns, 11 d’abril del 2011

Pla Rodalies 2015

Després de la crisi de Rodalies de l'any 2008 hi hagué molta desafecció envers la gestió que exercia el govern central a Catalunya.

Amb el traspàs del 2010 a la Generalitat no es solucionà el problema, però el servei d'informació millorà considerablement, així com també hi hagué certa ampliació dels horaris.

Llavors, dit sense embuts, el Ministerio de Fomento ens començà a llepar el cul amb videos publicitaris de les millores que es farien i amb cartells amb els projectes que es durien a terme. D'allò no hem vist encara res, i va per llarg, per això exposo aquí el llistat d'obres:

Després de l'adeqüació de Sant Andreu Comtal i certa normalització a la línia R2, es reordenaran els serveis de Rodalia:

Rodalies per Barcelona al 2011
R1 actual
Molins de Rei / L'Hospitalet - Mataró / Arenys / Calella / Blanes / Maçanet
R1 al 2015
Sant Vicenç de Calders / Vilanova i la Geltrú / Castelldefels - Mataró / Arenys / Calella / Blanes / Maçanet


R2 actual
Nord: Aeroport - Granollers Centre / Sant Celoni / Maçanet
Centre: Castelldefels - Granollers Centre
Sud: Sant Vicenç de Calders / Vilanova i la Geltrú / Castelldefels - Estació de França
R2 al 2015
Sant Vicenç de Calders / Vilafranca / Martorell - Granollers Centre / Sant Celoni / Maçanet
 
R3 actual i al 2015
L'Hospitalet - Granollers Canovelles / La Garriga / Vic
(+ampliació ~2015 L'Hospitalet / Sant Boi / Castelldefels)


R4 actual
Sant Vicenç de Calders / Vilafranca / Martorell - Sabadell / Terrassa / Manresa
R4 al 2015
Aeroport - Sabadell / Terrassa / Manresa

R7 actual
L'Hospitalet - Cerdanyola / Martorell
R7 al 2015
Martorell / Cerdanyola - L'Hospitalet / Castellbisbal / Cerdanyola / Mollet / Granollers Centre

Rodalies per Barcelona després de la Reforma
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada