dimecres, 13 d’abril del 2011
R11: La Línia del Vallès Central
Aquesta línia, una reivindicació històrica de certes parts del Vallès, ja va existir en el seu moment però va ser retirada. Ara, amb el monopoli dels busos Sagalés hi ha un servei prou eficient però clarament insuficient, i que ha creat un problema de mobilitat al Vallès Central.
Ja sabeu per posts anteriors que l'actual R11 la rebatejaria C1 per no ser Rodalies sinó Regional. Així doncs, aquest nou servei de Rodalies que proposo sortiria de Barcelona per La Sagrera TGV, venint de tres possibles orígens: Aeroport, Estació de França o Sants, en un futur pel tercer túnnel.
De La Sagrera TGV aniria a Sant Andreu Comtal, passaria pel ramal de les Aigües, Montcada Bifurcació, i allà seguiria el tram dr la R3 fins Santa Perpètua de la Mogoda, que es rebatejaria La Florida, ja que d'allà es separaria per anar l nucli de Santa Perpètua, amb una nova estació. D'allà passaria a Polinyà, Palau-Solità i Plegamans, Sentmenat i els serveis cada 30' acabarien a Caldes de Montbui. A partir d'allà, en una segona fase, la línia seguiria fins Sant Feliu de Codines, Sant Quirze Safaja, Castellterçol i finalment Moià.
En la qüestió del color aquest seria rosa, és el color més primari que falta, ja que l'R8 i R9 serien taronja i verd llima i la R10 marró.
Etiquetes de comentaris:
Caldes de Montbui,
Propostes,
R11,
R8,
R9,
Rodalies,
Santa Perpètua de Mogoda,
Vallès
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Jo aquesta la acabaria conectant al nord amb Vic de alguna forma passant poder per Ametlla del Valles - La Garriga... A més de aprofitar-se aquesta variant per anar desdoblant, desviant els serveis posteriors a Vic per allà i aixi anar fent-ho a trams, el tram propiament de rodalies el desdoblament.
ResponElimina