dimecres, 20 d’abril del 2011

La Rambla de Sants

@hereu2011 Jordi Hereu 2011  
Barcelona guanyarà una rambla de 700 metres gràcies a la cobertura de vies de metro i tren de Sants http://goo.gl/tCNPU

En dues paraules: Xapussa Electoralista.

Aquí us deixo la meva proposta. Per a la superfície tinc una idea, el que passa és que no tinc cap programa per a desenvolupar-la. El que no m'agrada del projecte de Jordi Hereu és que es vulguin fer caixes per a semisoterrar vies. 

O es fa bé o no es fa. Això que proposo no és un projecte faraònic a l'estil de la L9 ni molt menys, només són pocs quilòmetres i així es solucionarien els problemes de tenir una artèria que talla la ciutat en dos. Siguin vies, o una rambla elevada i poc pensada per als veïns, només per a que no vegin les vies. Una cutrada mal ideada.

Si algun dia em ve la inspiració divina, dibuixo un esboç de la idea en superfície. A més, la meva proposta no afecta Can Vies.


Mapa amb les línies, pous, cotxeres i estacions sobre el terreny.

Mapa dels pous, les estacions, les línies i les cotxeres sense mapa.

Mapa de l'abast de la proposta en superfície. La proposta en el subterrani és la de dalt.

Mapa de les zones a tractar. Es divideix en 6 apartats en què l'obra a l'interior seria una, però a la superfície es tractarien per separat. Cornellà - Terminal, L'Hospitalet Centre, Sant Josep, La Torrassa, Gornal, Santa Eulàlia i Barcelona.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada